Obveznici fiskalizacije koji su izvršili prijavu poslovnih prostorija i pribavili jedinstvenu oznaku poslovnog prostora, mogu da podnesu prijavu za izdavanje bezbednosnog elementa. Prijavu za izdavanje bezbednosnog elementa potrebno je podneti preko Elektronskog servisa za fiskalizaciju (ESF), kome se pristupa preko portala e-porezi.

U prijavi za izdavanje bezbednosnih elemenata potrebno je uneti broj sertifikata ili pametnih kartica koji je potreban za implementaciju u fiskalne uređaje jednog poslovnog prostora, kao i ovlastiti određenu osobu za preuzimanje bezbednosih elemenata po njihovoj izradi. Ukoliko ste se prijavili za bezbednosni element u obliku sertifikata, link za preuzimanja sertifikata u obliku PFX fajla dostavlja se obvezniku fiskalizacije u poresko sanduče.

Ukoliko ste se odlučili za pametne kartice, kao vrstu bezbednosnog elementa, u poreska sanduče naknadno će stići obaveštenje da je bezbednosni element izrađen i da je potrebno preuzeti pametne kartice u roku od dva dana na šalteru nadleže poreska filijale koja je naznačena u prijavi za izdavanje i izradu bezbednosnih elemenata, a od strane ovlašćenog lica naznačenog u prijavi.